הצטרפו לצוות הלקוחות הסמויים של MIS!
תפקיד הלקוח הסמוי נועד לבחון את חוויית השירות בעסקי קמעונאות, מסעדות, מוקדי שירות ועוד – באמצעות ביקור אנונימי שבו תתבצע תצפית מדויקת על התנהלות הצוות, נראות המקום, עמידה בנהלים ופרמטרים נוספים.
לאחר כל ביקור, ממלא הלקוח הסמוי דו"ח מובנה הכולל התרשמות אובייקטיבית מהשירות, בהתאם להנחיות ולתיק תדריך שנמסר מראש.
דרישות סף לתפקיד:
-
זמינות מינימלית של יום אחד בשבוע לביצוע בקרות בפועל
-
ביצוע של לפחות 4 ימי בקרה בחודש, הכוללים 6–8 בקרות בשבוע (כ‑34 בקרות חודשיות) – זהו הרף המינימלי להשתלבות בתפקיד
-
רכב פרטי – לצורך התניידות נוחה ונגישה בין מוקדי הבקרה
-
כרטיס אשראי אישי – לביצוע רכישות קטנות בעת הצורך (הוצאות מוחזרות)
-
אמינות גבוהה ואחריות אישית – לעמידה בזמנים, ביצוע המשימות לפי הנחיות, ודיווח אמיתי ומדויק מהשטח
-
יכולת כתיבה ברורה וניסוח אובייקטיבי, ללא שיפוטיות
אם את/ה חד/ת הבחנה, אחראי/ת, ויודע/ת לתאר חוויה בצורה מדויקת – נשמח להכיר אותך!
להמשך תהליך המיון, טופס ההתאמה כאן